fredag 27. mai 2011

Gaveposer

Her er da det ferdige resultatet av gavepapiret/gaveposene mine. Hele poenget var at papiret skulle brukes til å pakke inn en gave, også stilles ut, eller som Trond sier "Fylle med smågodt og gi til en lærer"

Oppgaven gikk ut på å tenke at gavepapiret/posene skulle brukes i en butikk på enten bakklandet i Trondheim eller på gavebutikken ved Nidarosdomen. Jeg tenke at hvis jeg skulle ha "solgt" disse, så ville jeg latt den miste kostet 5kr. Midterste 10kr og den største 15kr. Men pakken på alle tre, skulle kostet 20kr.

Av Ittens-fargekontraster valgte jeg Kvalitetskontrasten.

Image and video hosting by <span class=

Image and video hosting by <span class=

Image and video hosting by <span class=

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar