mandag 27. februar 2012

Dyrisk, del 5

Begynner å bli en del "dyrisk" her på bloggen nå, men nå beveger vi oss inn i siste fase av denne oppgaven. Den første delen var naturalistisk-tegning, den andre var et særegent-uttrykk og den tredje var trykk på enten pute eller t-skjorte. Jeg valgte pute, og her er resultatet mitt:

På baksiden av puta står det "bon hiver mon amie" som betyr god vinter min venninne på fransk.


Teksten jeg har valgt kommer fra en av favorittsangene mine, Skinny Love med Bon Iver.

Her er litt av teksten:
Come on skinny love just last the year
Pour a little salt we were never here
My, my, my, my, my, my, my, my
Staring at the sink of blood and crushed veneer

I tell my love to wreck it all
Cut out all the ropes and let me fall
My, my, my, my, my, my, my, my
Right in the moment this order's tall

I told you to be patient
I told you to be fine
I told you to be balanced
I told you to be kind
In the morning I'll be with you
But it will be a different "kind"
I'll be holding all the tickets
And you'll be owning all the fines

1 kommentar:

  1. Hey! Håper du ser dette, jeg ser at du ikke har blogget på en stund!
    Jeg fant bloggen din på google, og tittet innom. Har sjøl gått på DH (tipper det var det du og gikk i førsteklasse). Bloggen din har er svært inspirerende, og du er så flink :)

    SvarSlett